Längtar efter bröllopssäsongen

Bröllopsporträtt från 2012
 
Längtar så himla mycket tills min bröllopssäsong drar igång. Det gör den redan i maj i år och forsätter än så länge till september. Är grymt taggad till och dra igång! Så himla kul med alla förfrågningar. Har tagit åt mig mer bröllop än vad jag hade tänkt men det är ju så kul så har inte kunnat motstå. I år ska jag även visa er mer bilder (om nu paret går med på de), har varit lite snål med det.
 
Har varit så grymt seg här på bloggen. Liten bloggpaus då det varit så himla mycket nu med allt och även varit sjuk på det.
 
Är det någon mer som inte kommer in på några bloggar? Står att servern hittades inte och har gjort så i flera dagar. Så himla träligt, kan inte ens se min egna.
 
 
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Längtar också jättemycket ! :)

2013-03-03 @ 18:00:16
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: AKP Photography

Det virker utrolig gøy å være bryllupsfotograf så jeg håper jeg snart får muligheten til det :D

Gleder meg til å se flere bryllupsbilder her på bloggen din :D

2013-03-05 @ 20:31:02
URL: http://www.bloggakpphoto.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0