Bröllop: Linda och Jimmi 12-06-09

Canon EOS 60D + canon 50 mm | modell: Linda | foto: Jag
 
Här kommer en liten detaljbild på Lindas fina halsband. Så har ni iaf fått sett lite mer än så länge på bröllopsbilderna. Har redigerat som bara den och jag har så många jag är så nöjd med som jag kommer visa upp för er.
 
Inte nog med de har jag 2 ytterligare bröllop i sommar.
 
Har även en rolig fotografering med fina Linda igen i helgen. Vi båda har haft idéen så länge och nu blir det äntligen av när det är så fint väder.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Jättevackra bilder du har på din blogg!

Svar: sv: Tack så mkt! =)
Emma

2012-06-23 @ 12:57:35
URL: http://junio.blogg.se
Postat av: Madde - en fotoblogg <3

guud, vilken fin blogg du har och du fotar jätte bra.
Är allt bra med dig ? :)

Svar: sv: Tack så himla mkt! Häre äre ok, sj då?
Emma

2012-06-23 @ 15:43:18
URL: http://madeleinenilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0