Summer breeze





Satt och kollade igenom bilder från förra året. Här är 3 på Jill som jag har redigerat om. Ganska kul och göra om bilder som man tagit för länge sen.

Men något jag längtar till just nu är våren och sommaren. Riktigt mycket faktiskt. För jag är så sugen på att få fota så mycket som möjligt nu. Jag vill utvecklas, jag vill ta del av att få göra minnen för livet. Jag ska verkligen släppa loss och våga mig fram med nya utmaningar. Har så mycket fina idéer i mitt huvud som jag vill få ut bland den fina miljön som är vid dessa årstider.  Fina barnpoträtt, bröllop osv. Hoppas på att jag får ta del av några bröllop i sommar. Har redan fått en bokning så det är jättekul.

Jag har fått en hel del nya läsare. Jag är så glad att ni kikar in här och hoppas ni gillar det ni ser här inne hos mig. Jag hoppas ni inte är blyga och fråga om det är något. Jag vill så gärna fota så det är bara att komma med era idéer.

Detta ska bli mitt fotoår! Ingen ska få stoppa mig och jag hoppas att en dag kunna stå där och se tillbaka på allt som jag har gjort och skapat.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Verkligen supersuperfina bilder. Jag älskar den där färgtonen som du har fått till :)

2012-01-06 @ 14:46:33
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka vackra bilder, får en att längta till sommaren:)

2012-01-06 @ 20:04:55
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0