Sitter fast

Jag blir galen. Jag känner att dygnet har för få timmar. Jag sitter fast i mitt redigeringsarbete och att bilderna bara växer på hög och väntar på att fixas till vilket gör mig ännu mera stressad samtidigt som min gravidkropp bara vill ligga och ta det lugnt. Inte alls någon rolig kombo. Känner bara avund på alla som är så duktiga på att fota och så kommer jag här som är typ sämst. BLÄ!
 
Känner att jag egentligen inte har så himla mycket tid till fotning just nu när jag känner att jag har så mycket med allt o planera inför bebis och hur jag ska få ihop det med jobb och allt.
 
Hatar när man känner att man vill så himla mycket men inte har tiden/orken till det. Morr!
 
Inte nog med det så suger blogg.se. Går inte kolla kommentarer, allt hakar upp sig.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skickar en liten pushspark! Kämpa på, jag är också gravid och har faktikst lagt fotandet lite på sidan av nu eftersom det är så mycket annat som far runt i huvudet med barn, jobb och allt sånt. Är riktigt skönt faktikst att bara koncentrera sig och förbereda sig tills den lille kommer till världen! Nu åker kameran fram om jag blir fotosugen enbart :) // Emelie

2012-08-07 @ 17:14:54
URL: http://www.emelieelina.blogg.se
Postat av: L

sluta upp emma, du är ju sjukt duktig dumbom!! ta d lugnt med fotandet istället ett tag o ta hand om dig själv :) <3

2012-08-08 @ 11:30:41
URL: http://twillisen.blogg.se
Postat av: Pernilla

Lägg ägg Emma, du är skitduktig och det vet du! Jobba för DIN skull, inte för alla andras för då kommer du till slut tröttna. Kram till dig! :)

2012-08-09 @ 09:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0