Tävling: Vinn en fotografering

Nu är det dags för en tävling hos mig igen. Man vinner en valfri fotografering av mig. Det kan vara ett roligt tema ni vill fota, någon dröm eller på era barn eller med din bästa vän eller liknande. Ja, en valfri fotografering helt enkelt.

Regler:
- Du ska kunna ta dig till Norrköping alt. Finspång.
- Du ska ha en liten motivering i kommentarsrutan till varför du vill bli fotad och hur.
- Du måste kunna ge en mail alt. bloggadress som jag kan nå er på om ni blir en vinnare.
- Ett stort PLUS är om ni länkar mig på eran blogg om att ni är med i tävlingen. (om ni har en blogg vill säga)


Så jag lottar ut 2 vinnare. Ni har fram tills den 29/5 på er att lämna en kommentar.


Frågor? Tveka inte att fråga! Lycka till!

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0