Nykomlingar

Men gud vad nykomlingar det tittar in och börjar och följa min blogg. Verkligen jättekul. Även fast min blogg inte blir uppdaterad dagligen så följer ni med ändå. KUL!

Tänkte berätta lite mer om mig själv. Min blogg är inte så personlig utan lägger upp mina bilder och pratar ibland om lite annat här med.

Just nu är det mycket som ska göras i min vardag. Jag försöker utbilda mig till ekonomiassistent via en vuxenutbildning på distans. Jag jobbar extra via hemtjänsten. Jag försöker ta körkort och övningskör med min mamma men ska skriva in mig imorgon tisdag på en körskola. Jag tränar 4-5 gånger i veckan men ska nu gå in helhjärtat med träningen och kosten och försöka nå en mer sundare kropp.

MEN jag vill verkligen hinna med att fota imellan, det är något som jag tycker är så kul, hör gärna av er med ideér och så. Så då vet ni lite mer om mig.

Så skriv gärna vilka ni är som läser min blogg och varför =)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet redan vem jag är hoppas jag ;). Gillar din blogg, väldigt fina bilder :D:D!

2011-01-10 @ 21:01:15
URL: http://everythingyousee.blogg.se/
Postat av: Jennifer Nilsson

Jag har läst din blogg ett bra tag nu och varför jag stannar kvar och följer den är för att du har en blogg som är precis så som jag vill bloggar ska vara. Den är personlig, men inte överdrivet personlig. Du visar alla bilder du tar, och det är alltid bilder man får inspiration av. Fortsätt så! Jag fotograferar själv så titta gärna in på min blogg en dag då du har tid. Kram!

2011-01-10 @ 21:04:31
URL: http://accordingtojennifern.blogspot.com
Postat av: Sandra

Var finns du alltså i vilken stad om man vill boka fotografering med dig ? :D

2011-01-11 @ 15:19:32
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Läser till största delen din blogg för att bli inspirerad och få tips till min egen fotografering. Du är jätteduktig :)

2011-01-12 @ 01:46:45
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0