Beautiful Love


Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Kerstin och Hanna | foto: Jag

En bild till från gårdagen. Tycker sådana bilder är så vackra. Får rysningar när jag ser kärlek mellan en förälder och sitt barn. En bild behöver inte vara krångligare för att få fram känslan i bilden.

Kommer nog lägga upp de flesta i svartvit. Älskar svartvita bilder som ni kanske har märkt. Blir oftast så att jag tycker bilderna blir finare i svartvit. Vad föredrar ni över lag, färg eller svartvit?
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: becca

Åh gud så vacker bild! Du är så duktig !!!

2011-12-29 @ 23:26:58
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Mamma

En bild fylld av kärlek, underbar bild Emma :))

2011-12-30 @ 05:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0