Träning lönar sig

Jag har skrivit lite om träning förut i bloggen men tänkte skriva upp detta mest för min egen skull. För det har tydligen hänt lite grejer. Brukar inte "kontrollväga" eller mäta mig runt kroppen men har gjort det idag och det har givit resultat både i centimeter och i kilon.

Vikt: -2 kg

Mått:
Under börst: -3 cm
Midja: -3 cm
Rumpa: -1 cm

Så skönt att ha kommit igång med träningen igen eftersom jag har varit sjuk i en evighet känns det som. Kanske inte alla dagar man vill träna men då får man sparka sig i röven helt enkelt.


PS, kul att det rullar in lite frågor, ska svara på dom i helgen tänkte jag.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Linda

va kul gumman :)

2010-09-23 @ 13:42:09
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va roligt hjärtat :)) <3



Är det dina tappade kilon som jag fått :))))

2010-09-23 @ 16:02:04
Postat av: Emma Roodla - Foto

duktigt :)

2010-09-23 @ 22:20:34
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0