Tävling: Vinn en valfri fotografering

Jag har ju inte haft så många fototävlingar här på bloggen så tänkte nu ha en där ni själva kan vinna en fotografering utav mig. Det är hela 2 utlottningar.

Vad vinner man?
En valfri fotografering och 5 stycken förstoringar 10x15 cm.

Regler:
- Du ska skriva en kommentar här nedan om varför du vill bli fotad och vad du skulle kunna tänka dig för tema, ja låt fantasin flöda. Det behöver inte bara vara du med i bilden. Kan tex vara en hund, ditt barn eller kanske din bästa vän, ja vad som helst.
- Du ska även skriva din mail i mailrutan. (Den ser enbart jag)
- En länkning och en liten kommentar i din egna blogg är ett stort plus men inte nödvändigt eftersom inte alla har en blogg.
- Du ska även kunna ta dig till Finspång eller Norrköping

Tävlingen avslutas söndagen den 7/11


Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: malin

hej :) jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen och vill att temat ska vara kärlek, alltså bilder på mig och min pojkvän :) länkar till dig! kram

2010-10-31 @ 19:15:01
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Josse

hej emma:D jag skulle jätte gärna vilja bli fotat för tycker du e så grymt bra plus att du ger insperation till mig som oxså tyker om att fota. skulle vilja vara lika duktig som du::) Temat skulle kunna vara vad som helst, men att bli fotad med min bästa kompis:) lägger upp en länk till dig på bloggen:D

Kramiz

2010-10-31 @ 19:42:09
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Emma Svensson

Hej Emma!!



Vilken toppentävling, måste ju jag testa min lycka i!!



Jag vill absolut ha fler bilder på mina barn - du fångade dom så otroligt fint i våras när du fotade dom tillsammans med mig! Har fått många fina kommentarer om dom!



Temat vill jag nog ska vara Busigt och kärleksfullt! För min familj är helt enkelt en busig familj med mycket kärlek :) Jag skulle vilja fota hela familjen tillsammans sådär rakt upp å ner och känslofullt precis som du gör så himla bra!!



Ska absolut lägga upp en länk på min blogg!



Kram på dig!

Emma Svensson

2010-10-31 @ 20:01:57
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Erika

Underbart med sånna tävlingar & speciellt av en proffsig fotograf!



Att jag älskar ditt jobb du gör med fotograferingen det vet du,men jag säger det igen. Bilderna du tagit på barnen är magiska & att du lyckats få sånna otroliga känslor med i bildena,att du fångat mina barn precis som de är,det vackraste & dyrbaraste i livet. Att kärleken flödar i bilderna du fotat på mig & barnen,det är riktigt duktigt otroligt proffsigt!



Ja hoppas jag vinner fotograferingen & då vill jag att temat är Jul & Kärlek! =)



Å perfekt att du avslutar tävlingen på min födelsedag,DET måste ju bara vara min present helt enkelt ;)



Kram Erika

2010-11-01 @ 07:49:50
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: carro

Jag vill gärna vara med i tävlingen!Jag vill vara med för att få min familj fotad, jag och min man r båda studerande och har då därför inte råd att gå till en fotograf men vill gärna ha minnen från denna tid då barnen var små.

Temat skulle vara hela familjen i en vardaglig situation, inget tillgjort utan lek och bus.

2010-11-01 @ 09:04:39
Postat av: R e b e c c a- CMK

OHO, jag är gärna med i denna trevliga tävling :)(!!!)

Jag skulle vilja bli fotad av dig för att jag tycker om att vara med på bild, och speciellt när det är en så bra fotograf. Tema kommer jag inte på något annat än höstbilder eller kanske vinter bilder på mig själv :) För vi har ju trotts allt gått över till vintertid nu. Hoppas det hinner komma lite snö bara i så fall om jag skulle vinna. bigsmile



Har gjort ett inlägg om tävlingen på bloggen. Det hittar du här-> http://rchristina.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment



2010-11-01 @ 13:45:27
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej!

Jag skulle gärna vilja bli fotad för att du är jätteduktig på att fotografera och jag tycker även det är kul att stå modell. Skulle vara kul att förnya sig med lite nya modellbilder och sätta upp i rummet. Tema spelar absolut ingen roll, helst vill jag vara ute och fota mysiga och fina bilder. Länkar dig! Kram.

2010-11-01 @ 14:14:45
URL: http://moahannaa.blogg.se/
Postat av: Sofia Olin

hej Emma !

Jag skulle jätte gärna vilja bli fotad då jag sett dina bilder och du är grymt duktig, jag skulle vilja bli Fotad på min häst i min Balklänning, med temat Skogs-väsen. Det är så att jag aldrig fick chansen att använda min balklänning då jag inte fick köpa biljett, så därför vill jag ha på mig den i naturen med det jag älskar mest Min häst, klänningen är mörkbrun och skulle passa perfekt om de kommer lite snö så småningom, eller nu när de e så himla mycket färger ! Så mina föräldrar kan få en bild på mig när jag faktiskt använder en klänning jag köpt men aldrig fått chans att använda.



( [email protected] )



/ Sofia

2010-11-01 @ 19:12:59
Postat av: Maria

Jag skulle gärna vilja bli fotograferad med min stora syster. Temat skulle väl i så fall vara syskonkärlek. Vi har inte så många riktigt fina bilder på oss. Vi är väldigt nära systrar så det skulle vara jätte kul att ha lite bilder på oss två tillsammans. Det skulle även vara kul att överraska henne med en fotografering eftersom hon alltid velat bli fotogarferad utav någon bra och hon gillar att stå framför kameran. :)

Min blogg dator funakr inte riktigt som den ska, men ska försöka få in ett inlägg på bloggen också. :)

Kramar från Maria

2010-11-01 @ 19:28:26
URL: http://mharya.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hejsan.

Jag hittade din tävling och vart genast sugen på att försöka chansa att vinna!



jag vill försöka ha så många fina kort på mig och min dotter och speciellt nu när hon växer och blir så stor. vill speciellt ha på henne eftersom de kommer vara kul för henne att ha det när hon blir stor. Och sedan kul för både henne och mig att ha på oss tillsammans.



vad för tema vet jag riktigt inte, någon fin ute miljö nu när det är höst kanske.. :)

Har länkat dig på min sida,http://anjamariawigh.blogg.se/2010/november/fototavling.html

2010-11-01 @ 21:59:32
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej hej! Jag skulle tycka det var jätte roligt att få ha lite bilder på mig själv nu i höstmiljö. Skulle verkligen vara roligt att ha. Och du är riktigt duktig.

Länkar till din blogg. Kram (:

2010-11-02 @ 14:40:03
URL: http://oliiviahoglund.blogg.se/
Postat av: Fisan

Jag skulle vilja fotografera lite halvporriga, exkluiva bilder just för att det stärker ens självförtroende o det skulle verkligen behövas just nu :)

2010-11-02 @ 19:14:28
URL: http://konstantiiine.blogg.se/
Postat av: jessica

hejan Emma



Har aldrig varit mer nöjd med kort på barnen, än när du fotta.DU ÄR SÅ DUKTIG.Vill gärna vinna en fotograering med dig

på barnen som är tokiga och glada......

FÅ fram barnens känlor



kramar

2010-11-02 @ 19:26:44
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej,

Jag har sett otroligt fina foton som du tagit på min vän Erika och hennes barn.

Vore jätte kul att också ha såna fina.

Något jag saknar är en fin bild på min Jack Russel terrier tillsammans med min 9 månaders son Gabriel. Har gjort många försök själv, men inte lyckats. Vore guld värt att få hjälp av ett riktigt proffs.

Hälsningar

Alexandra

2010-11-03 @ 13:06:02
Postat av: Vickan

Hejsan.... vill absolut vara med o tävla då fotografering/fotografier står mig varmt om hjärtat.... Har många bilder på mina barn, men för få på familjen tillsammans... 2 barn o 2 vuxna. Skulle egentligen bara vilja ha tuffa spontana bilder på oss tillsammans hela familjen samt två o två. Ser ju att du kan de där med fotografering =)

Skulle vara så underbart att vinna något sådant då det faktiskt är tokdyrt att fotografera sig i dag... håller mina tummarna nu ler

kommer länka till detta från min blogg



Mvh Viktoria

2010-11-03 @ 19:10:13
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Åh, gud vad kul! Jag är hemskt gärna med och tävlar =) Du tar ju så himla fina foton så skulle ju vara hur kul som helst om man skulle vinna.



Jag skulle vilja ta foton på mig, väldigt stilrena (men tuffa) bilder. Modekläder, fint sminkad och gärna i en stel miljö (inte natur/skog liksom). Jag skriver ett inlägg om denna tävling i min blogg i morgon, hoppas det går bra =)



Stor kram!

2010-11-03 @ 20:50:38
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja bli fotad när jag rider eller med min hund. Jag hade massa bilder på henne, men min dator krascha så allt försvann.



Jag länkar dig på min blogg :-)

2010-11-04 @ 13:29:28
Postat av: Angelica

Hej! Jag tror jag var i kontakt med dig då jag var gravid, men det rann tyvärr ut i sanden, jag kunde inte gå. Nu när herr bus är ute i magen och är fullfart på honom, så skulle jag vara jätteglad om du skulle kunna fånga hans personlighet på bild ensam och med hans päron.



Jag har ingen blogg och kan därmed inte länka!

2010-11-05 @ 21:17:19
Postat av: Erika

Jag vill börja med och berömma dig för hur duktig du är på att fotografera =). Jag skulle så gärna vilja vinna en fotografering. Jag vill fotas tillsammans med min pojkvän/sambo. Han betyder något enormt mycket för mig och han har varit i norge och jobbat i tre månader men kommer äntligen hem nu i november. Så det skulle vara så kul och ha fina fotografier att rama in och kunna titta på när man inte är i varandras närhet! Stor kram till dig!

2010-11-05 @ 22:50:37
Postat av: Anna Hedberg

Hej Emma!

Jag har två stora döttrar (12,10 år)samt en liten son på 7 månader. Jag skulle gärna se att mina döttrar och sonen blev fotade var för sig samt ihop. Vår Italienska mastiff,sambon och jag klämmer gärna ihop oss på en bild också. Teamat skulle kunna vara rock. Tjejerna börjar bli stora och sonen får utan problem tuppkam! Hoppas vi vinner!

Mvh Anna

2010-11-06 @ 23:33:42
Postat av: amanda - mamma till Neliah

ohh vilken rolig tävling, jag skulle jätte gärna vilja att du fotade min dotter neliah eftersom du tar otroligt fina bilder :) såklart är jag ute i sista sekunden haha :P

2010-11-07 @ 19:29:10
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Rebecca

när får vi veta vinnaren i tävlingen??? :)

2010-11-08 @ 14:01:24
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0