Mobilbilder för ovanlighetens skull




Ja, det är ju inte alltid ni ser bilder mobilbilder och ännu ovanligare att det är på mig bla.

Elin, hennes lillebror, jag och Sofia tog en spontan sväng till Söderköping för att käka lite glass på smultronstället efter att jag hade varit på schemamöte för sommaren. Haha Sjukt trevligt. Inte nog med det så fick Elin och Fia sin drömglass - med en munk i. Något som var kul var att Elins bror köpte en mega stor glass och åt upp 1/5 av den. Enligt Fia så tyckte hon att det var som att kasta pengarna i göta kanal ;)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah, mysdag :) o kul dag :D

2010-05-03 @ 14:18:41
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0