Söta barn och fotoidéer

Har varit och fotat söta Siri och söta Lukas idag. De har trevliga mammor! Men det gick bra. Hade riktigt kul och tiden sprang iväg. Var så himla fint ljus i bilderna. Barnbilder är så himla gulligt. Älskar kärleken mellan mor och barn.

Sprang sedan till stan för att möta MUA;n Pia. Vi satt och snackade massa fotoidéer och hur Pia kan sminka modellerna  och jag längtar verkligen till våren nu. Så nu måste det letas modeller. Kommer väl hoppa på alla som sticker ut som man kan göra någon rolig idé med.

Så är just du eller om du känner någon som är intresserad av att stå framför kameran så säg gärna till. Både tjejer och killar, gamla som unga. Men måste vara någon som känner sig trygg i sig själv och som vågar posa. Så tveka inte för att höra av er!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh det hade varit super skoj :D

2010-02-17 @ 22:11:10
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Erika

Jag & Trollen ställer gärna upp å är modeller,bara att du hör av dig om du behöver oss!



Kram Erika

2010-02-18 @ 21:17:37
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Elin

Har nästan kollat igenom alla dina bilder nu, du är jätteduktig! Jag kan ställa upp som modell om det skulle vara så. Vet inte om jag är den ultimata modellen men älskar olika teman och påhitt! /Elin

2010-02-19 @ 18:10:25
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0