Afropowerdance

Gillar inte måndagar egentligen men idag vet jag att det är afropowerdance på schemat så det ser jag fram imot. Provade det förra veckan och vart kär direkt. Man får ta i med hela kroppen och spralla loss. En apliknande dans kan man säga. Det verkar väldigt populärt med för alla platser går åt på bara någon minut så det gäller att hänga på låset. Vart väldigt glad när jag såg att dom hade lagt till 2 extra pass i veckan så min vecka som kommer ser ut såhär;

Måndag; Afropowerdance
Tisdag; Vattengympa
Onsdag; Afropowerdance
Torsdag; Afropowerdance

Fredagen blir att vila för att jag ska jobba och helgen får vi se hur den blir.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: nelly

super fin blogg! :D

2010-02-15 @ 17:02:27
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fanken så skoj med afrodans! Det skulle jag tycka var superskoj! :)

2010-02-15 @ 21:14:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0