Sorry

Ni kanske märker att jag inte är så engagerad här på bloggen. Det beror på många saker. Allt är väldigt rörigt just nu och jag vet knappt ut eller in känns det som. Vi skulle ha flyttat nu i helgen eller typ idag men lägenheten som vi ska flytta till är inte ens klar, och vi har ingen aning om när vi får göra det heller och hur det blir med lägenheten vi bor i nu är också en bra fråga. Vi har ju nästan allt nerpackat så man blir ju galen på alla kartonger.

Inte nog med det så börjar skolan tidigare än vad jag trodde och då har jag jobbdagar kvar. Jag trivs så bra på jobbet så kommer kännas så himla surt att behöva börja skolan tidigare och förlora pengar.

En grej som jag med funderar på är fotograferingen. Vad vill jag få ut av den? Är det ens värt att fota? Känns som om jag aldrig kommer bli så bra som jag vill bli. Står still.

Så nu ska jag faktiskti ta en bloggpaus. Men så fort jag känner att allt detta kommer att lossna lite så hoppas jag att jag är tillbaka med nya krafter.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: N i c o l e

Jaa det är värt att fota! Du är ju skitduktig. Du har sån känsla i dina bilder, det är det som är det svåra.. inte att ta en bild liksom, men du får verkligen in känslan och det är det som är unikt. så fortsätt tycker jag! kram på dig :)

2010-08-03 @ 00:19:10
URL: http://galetgalen.blogg.se/
Postat av: Madde

Gud vilka fina bilder^^

2010-08-04 @ 00:26:26
URL: http://mccj.blogg.se/
Postat av: Elin

Ibland känns det som om allt går emot än men det mesta löser sig faktiskt! Tänk på att du kommer att flytta inom en snar framtid även fast det blivit framskjutet...tänkt på allt roligt som kommer så kommer du överleva de segaste av de segaste stunderna. Nu är en fantastisk människa o jag älskar dej, o glöm aldrig att du klarar allt!Det enda som kan hindra dej är dina egna tankar o begränsningar<3

2010-08-04 @ 18:51:51
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0