Emma Roodla


Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Emma | foto: Jag

Fotade ju som sagt Emma idag. Det var nära att det inte blev något när jag vaknade av att ett sms från Josse där det stog att det var snö ute. Höll på att dö, så vände mig om i sängen och önskade att jag kunde legat där hela dagen. Men skulle upp och träna så det sket sig.

Sjukt kallt att fota Emma. Hade bara på mig vårjackan och vinden låg på bra där ett tag. Hon tog lite bilder på mig med för jag ville ha någon ny till profilbild men vet i fan. Förstår inte att jag blir så himla dålig på bild. Får nog hålla mig bakom kameran, där jag hör hemma helt enkelt. Usch. Men vilket fall som helst så började det ju regna ochså så jag stog där stel och frusen som en pinne.

Så har suttit här hemma och frysit och är riktigt trött. Önskar man hade ett badkar ibland.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Supersnyggt Emmorna=) Med en vacker modell kan det inte bli fel=)

2010-04-23 @ 09:10:20
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Ellen

ÄÄÄHH SNACKIS, du blir nog mist lika bra framför kameran. En annan sak är ju att trivas framför, och vet inte hur du är, men jag känner mig inte riktigt bekväm om man ändå skulle önska :-)



Om du har lust någon dag, eller om du ens vill överhuvudtaget (!), får du jätte gärna hjälpa mig med min design :) Kramar

2010-04-25 @ 14:36:30
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Gud så vacker bild! Både i färg och i svartvitt :)

2010-05-02 @ 14:10:18
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0