Humör

Jag blir så jävla förbannad ibland. Hatar sega datorer, hatar folk som glömmer ha med sig de viktigaste sakerna, hatar när inget blir som jag vill, hatar att vårat avlopp inte får använda så man får gå omkring pissnödig o lukta illa,  hatar....

Ja, Listan kan bli lång just nu! ÅH! Tur att jag är hos mamma just nu så man kan ta sig ett bad eftersom att något badkar inte existerar hemma hos oss.

Hur som helst så gick fotosessionen med Jenny, Sandra och Wilmer bra idag. Det kändes jätte bra. Jag såg nu på linsen att det var ett fet jävla fingeravtryck där så hoppas inte bilderna blev allt förstörda. Eftersom att tomas glömde USB-kabeln till kameran så kan jag inte visa er bilderna nu. Typiskit.

Ännu ett gnälligt inlägg. Ska sluta gnälla.

(Förövrigt så har jag inte ont i halsen längre men den är fortförande svullen. Har dock börjat o snora o nysa stup i kvarten)

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, hoppas inte bilderna blev förstörda, men det tror jag inte. de såg ju bra ut i kameran =)



hoppas du mår bättre snart! Man får klaga ibland.

2009-09-09 @ 20:26:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

ahh typiskt jag som ville se dem :P

2009-09-09 @ 20:44:53
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0