Fina ord

Vill börja med och tacka för alla kommentarer både via bloggen och mailen som jag får! Ni är jättegulliga allihopa och det stärker mitt självförtroende med hästlängder!

Skulle verkligen vara kul att starta eget!

Ska hem till min älskade farmor och farfar imorgon. Hatar att dom inte mår bra. Ni måste bli bra snart! Se om jag kan hjälpa farmor att städa lite. På kvällen så blir det att gå på bio med pappa, karin och Calle. Vi ska se "flickan som lekte med elden". Pappa ringde och sa det idag så det ska bli så himla kul!

Har mycket planerat denna vecka så det känns kanon. Vill att allt ska börja gå lite lättare. Känns som om jag bara har haft motgångar den senaste tiden och det suger musten ur en. Precis när man hade satt igång med träningen så blev man sjuk. Så typsikt men nu känner jag mig rätt okej så det har blivit mer än 1 timmes promenader både igår och idag.

Kommer nog inte uppdatera förns på onsdagkväll om jag inte nämner något om filmen imorgon.

Ha det så bra så länge. Ni kan ju alltid forsätta kommentera är ni gulliga. Det uppskattas mycket!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma- foto m.m.

jaa men de låter väll fint :D ska se va ja sak ha till då me :)! Kuul de ska bli :)!



varse :D!

2009-09-21 @ 23:23:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men du det verkar konstigt för att jag beställde dagen efter du berättat att du beställt och jag fick mina på tre dagar? Ring Experts kundtjänst och fråga, 08-50105460... Kram

2009-09-22 @ 21:14:39
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jo men jag beställde också på internet, experts hemsida det var det som var skummt...

2009-09-22 @ 21:52:32
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0