Utveckling

Tagen med samma kamera. Skiljer 1,5 år mellan dom.


Ibland säger man herregud och det gör man verkligen nu. Bilden till vänster var den första bilden jag tog med min systemkamera Canon EOS 400D. Det var den 7/11-07. Jag fick min kamera på min födelsedag den 29/10. Bilden till höger togs 6/8-09.

 

Jag känner verkligen själv hur mycket jag har utvecklats sedan jag tog min första bild med min egna kamera när man jämnför dessa två bilder. Jag kommer ihåg hur nöjd jag var med den bilden. Haha. Men jag har lärt mig mycket på vägen. Hur jag hanterar min kamera, modellen och photoshop. Men det mesta har kommit det senaste året (enligt mig i alla fall). I början var det segt innan jag kom underfund med hur bländare och slutartid hängde ihop.

 

Jag hoppas att när det har gått mer än 1,5 år till att jag då ska kunna jämnföra bilden jag tog i somras och kunna se lika stor skillnad som jag gjorde med den första bilden jag tog med min kamera.

 

Hoppas ni ser lika stor skillnad som jag!

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0