Gekås

Var ju på Gekås i Ullared i lördags. Åkte på fredagsnatten kl 2. I fredags hade jag tränat och ätit väldigt dåligt. Natten till lördagen sov jag bara 2 timmar sedan gick jag på Gekås i från kl 07-16. Mina fötter hade ont(!) Åt typ dåligt då med. Sov lite på vägen hem. Sedan när jag kom hem såg jag knappt vad det stog på dataskärmen så trött var jag. Sov lite halvdåligt tills idag för ställde klockan för att åka på vattengympa idag. Ätit halvkonstigt idag och nu sitter jag här svintrött med världens huvudvärk.

Imorgon är det AF och vattengympa som gäller. Vattengympa på tisdag och då även vanlig gympa med på kvällen*hoppas jag orkar*. Onsdag ska jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiila och torsdag vattengympa igen!

Kommit på att vara i vattnet får mig att slappna av! Orkar inte stressa hela tiden.

Nae, ett onödigt inlägg men har itne uppdaterat på ett tag så ville egentligen bara säga att jag (knappt) lever.

Dax för säng, Natti!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0