Träning

Igår var jag och tränade. (Har hoppat över ett par gånger för att jag har varit hos pappa för att kunna åka till stallet)Jag tog i så svetten verkligen sprutade. Hoppade som en idiot (brukar inte göra hoppgrejerna eftersom jag har benhinneinflamtion som ALDRIG går över), aldrig tagit ut mig så himla dant. Men det var skönt. Gick fram o tillbaka till träningen så det blev typ ytterligare 40 min "träning". Sen när jag kom hem så var jag ju lite down (som jag var innan med) så gick ut o gick en sväng i snövädret o kom på att jag kunde gå förbi hos Monika o Erik. Var där ett tag sen så åkte jag med Monika hem.

Varit ute på en liten promenad med Tomas. Vi gick förbi hos hans syster som vi inte träffat på länge och satt o pratade lite skit. Inte blivit så mkt mer.

Vill lägga upp någon bild men vet inte vad. Något förslag? Går ju alltid o lägga upp gamla bilder eftersom det inte är så många som har sätt dom.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma :D

2009-03-24 @ 17:37:14
Postat av: Ulla

Lägg upp lite gamla bilder:)

2009-03-24 @ 20:04:42
URL: http://ullispullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0