Jobb, jobb, jobb och lite mer jobb

Känns inte som om jag har gjort annat än att jobba dom senaste veckorna. De få dagar jag har varit ledig har jag varit tvungen att hoppa in för att vissa har varit sjuka. Som idag tex. Skulel bli skönt med två lediga dagar så jag kunde passa på att få lite färg på kroppen men nej då ringde dom o frågade om jag kunde jobba och såklart säger jag ju jag för att vara snäll plus att jag behöver pengarna. Så kom hem för ett tag sen. 

Det som ska bli så skönt är att jag och Tomas ska köpa nya grejer till lägenheten. TVbänk och en vanlig bänk plus lite andra småsaker. Att alla saker är våra istället för hans och mina. Vi ska även måla om i alla rummen förutom vardagsrummet. Jag är jätte inställd på detta. Så nu kommer det bli mer att detta är typ "mitt" också. Eftersom att pappas tjej flyttar in så kommer mitt rum nu mer bli gästrum. Känns faktiskt lite läskigt. Pappa har inte bott med någon sedan min mamma flytta ut för typ, hm, väldigt många år sen iallafall.

Nog om detta. Hatar inlägg utan bilder men får lägga upp något sen istället. Hoppas ni stog ut ;)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

ska karin flytta in nu? :D fan vad kul!

2009-06-22 @ 20:08:12
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0