Home

Back in town, eller town o town. Hålan snarare. Somsagt, var ju nere i Falkenberg med Josse. OTROLIGT skönt att komma bort även fast det bara var över en natt. Träffade hennes vänner och lite. På vägen hem åkte vi till Gekås (ullared) och handlade lite skit. Skulle kunna handla upp hela affären om det skulle va så (A).

Josse är dock galen på att köra bil. Den sista vägen så var det 90väg hela vägen men Josse är väl blind och körde 140.  Påvägen hem blev det allsång till iaf min hals var nära på att dö. När vi körde dit så satt vi och gjorde massa läten typ *määääääääääääääääääääääääääääääh*. Så under tiden Josse sa så så flög en fågel in i rutan och den skrämde verkligen skiten ur oss. Josse gjorde ju sitt parningsläte. Haha. Damp har vi i alla fall tillsammans.

Hade gärnat åkt ut till havet men det hann vi inte. Skulle varit kul att fota där.

Det kändes verkligen som om jag var borta i flera veckor för saknaden av Tomas var enorm. Helt sjukt, Igår när vi skulle sova så saknade jag ihjäl mig typ. Usch. Blev typ ledsen av det. Helt sjukt.




Canon EOS 400D + canon 50 mm

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Tomas<3

aww Saknade dig mig. Gick och tänkte på dig hela tiden när jag jobba :)

2009-06-03 @ 20:43:07
Postat av: perr

men gud så olagligt att köra så. fyfy. annat var det på min tid, fast jag är lite lullig hihi.

2009-06-04 @ 02:49:43
Postat av: Verran

SVAR:Ok,vad trevligt =9



Vad fina bilder :D

2009-06-04 @ 14:37:10
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det var roligt att ha med dig. Nästa gång åker vi ner till havet :)

2009-06-07 @ 16:26:25
URL: http://josefinedelen.bloogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0