Hårinpackning

Jag är så himla glad över en grej! Jag har hittat världens bästa hårinpackning för torrt hår. Det kostar 149 kr på hårvårdsbaren och det är värt varenda öre. Mitt hår är MJUKT som det typ aldrig varit. Så himla torrt hår jag har. Och det som också är roligt är att mina lockar börjar komma tillbaka igen! Helt otroligt. Antagligen inte velat lockat upp sig för att det varit så torrt. Så passade på att köpa ett bra värmeskyddande spray som jag tänker använda VARJE gång jag jag plattar håret. Wei!


Canon EOS 400D + canon 50 mm
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Foto i norr - Marie

Ska testa den tror jag faktiskt mitt hår är nyklippt och färgat men behöver en rejäl kick nu inför sommaren och solens strålar. Ha det gott!

2009-06-17 @ 08:54:26
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0