Falkenberg

Imrogon, eller ja, snarare idag eftersom att klockan är efter 00 så ska jag följa med Josse hem till henne i Falkenberg. Ska bli spännande. Vi ska sova där en natt och sedan ska vi till gekås (ullared) och handla lite och sedan tillbaka hit till finspång. Ska bli riktigt kul o få åka dit. Aldrig varit så långt ner i landet tror jag. Skulle ju på Josses student men jag jobbar den dagen.  Så ska väl plocka med mig kameran dit och se om jag kan få någon mysig bild där ifrån. Vore ju toppen i så fall. Men håll ut tills jag uppdaterar igen min trogna läsare.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, jag vet.. men det är ju det där med priset... :P tyckte 3.5 var helt okej ändå ^^ Vad kör du med för objektiv ? :)

2009-06-02 @ 10:54:49
Postat av: Anonym

Jag använder också alltid mitt 50mm men nu när jag fick mina mellanringar saknar jag att inte kunna justera hur nära ett föremål jag vill komma, kan bara fota jättenära, skulle vilja fota en blomma på nära håll men inte så nära att man bara ser ett enda blad på blomman ^^ Ibland saknar jag zoom också, som när jag var på kolmården.. så skulle verkligen behöva ett som man kan variera fotona lite med :)

2009-06-02 @ 12:10:35
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Verran

Hejsan,allt bra med dig?=)

2009-06-02 @ 15:38:19
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0