alltid den som kommer i andrahand

Nej, jag vet, vill egentligen inte skriva om mina känslor här. Men ibland orkar jag verkligen inte ha allt inom mig. (vissa tycker bara att man gnäller och tycker synd om sig själv) man kan verkligen inte förstå hur en annan person känner eller tänker, finns ingen på miljonen som skulle kunna förstå ända ut i fingertopparna hur en annan känner. Vissa säger att de förstår men jag tror nog inte det faktiskt. Man kan inte ha samma känslor till 100% som någon annan. Jag önskar verkligen att allt kunde bli bra. Att vara i botten är fan inte roligt och det finns en person som får mig att kämpa. En ända person. Det är sjukt.

 Nog talat om mina åsikter. Hoppas ni har haft en bra helg.



Canon EOS 400D + canon 50 mm
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Foto i Norr - Marie

Kikar in och säger att du har rätt i det du skriver ingen annan än en själv vet hur man mår. Hoppas det vänder och det bli en ljusning och ha en fin dag samt vecka trots allt. Härlig bild! :)

2009-06-08 @ 09:25:12
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: Foto i Norr - Marie

Ja men det är klart att det är så, hoppas det löser sig tjejen vad det än gäller. Ha det gott

2009-06-08 @ 12:15:55
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: Foto i Norr - Marie

Hej! Nej jag hellre bakom kameran men följ länken så ser du en bild på mig men frisyren är lite kortare nu och så har jag emellanåt lockigt hår vissa dagar. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0