Så nu känner jag att jag är igång

Ja, det gör jag verkligen! Det gäller träningen såklart. Har ju börjat med att gå på två pass i veckan och det känns hur bra som helst. Har börjat och gå ut och gå på promenader mer nu med, utan att det känns jobbigt. Åh, vill bara mer och mer typ. Har ju även börjat och rida Jena 1-3 gånger i veckan också och hon är ju inte och leka med så. La ju ridningen på hyllan i 2 ½ år eftersom min lilla pluttisnutt avlivades, men nu är jag igång igen. Kommer väl bli som jag var förut. För er som inte vet så gick jag ca 1 mil om dagen. Var typ ut-och-gåoman. Det är ju skönt som fan men det fick ju sina följder. Jäkla benhinneinflamation säger jag bara. Har gått över 2 år och jag har det fortförande. Inte kul alls.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0