myskväll

Entligen så är det bara jag och T som sover i lägenheten. Känner att det har varit en aning för mkt folk här på sista tiden. Ulla kom och sov sen kom Calle och Emil på det. Sen sov Calle här plus att Danne och Josse har varit här med. För mycket folk i en förliten lägenhet säger jag. Men nu har vi haft det lugnt ikväll. Ätit lite tacos, duschat och snart ska vi se på film och bara ta det lugnt. Eftersom jag gick upp tidigt (och knappt sovit något inatt) så ska det bli extra skönt o krypa ner.

Var på stan med Elin. Jag hittade den skjortan jag hade tänkt och köpa. Då var det 50% på den och skulle kosta runt 90 kr. Visst jätte billigt för en lång svart skjorta men hade inte så mtk pengar med mig. Men idag när vi var inne så kollade jag igen o då var det 70% rea på den och jag blev asglad och handlade den direkt. Liksom 54 kr för den? Inga pengar alls ju.
Jag vet i alla fall en som är lite avis på mitt fynd ;)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Micka

att göra klipp är aldrig helt fel :D

2009-01-04 @ 14:36:14
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag behöver inte stanna så länge nästa gång:)

2009-01-04 @ 15:06:56
URL: http://ullispullis.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jo de sa inte så mycket om det faktiskt. Håret alltså. Tänkte att jag kunde svara här. Mamma sa typ - Nämen har du färgat håret svart?. OCH hon LOG. Jag tror allvarligt att hon hade käkat piller den dagen;) Jag förväntade mig liksom typ suck och typ sura miner. Men det blev inget sånt:P

2009-01-05 @ 19:53:59
URL: http://ullispullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0