Foto, stallet och träning


Jag har varit hemma hos pappa i veckan så har inte orkat skrivit så mkt.

I onsdags så vare väldigt fint väder så jag red ut på Jena. Riktigt skönt. Men när vi kom till ett speciellt ställe så ville hon verkligen dra med mig. Ganska jobbigt och hålla tillbaka henne men det gick tillslut. Sen så typ passade hon hem hela vägen. Hon måste lugna ner sig lite.


Jena och Ritza

I torsdags så åkte jag också till stallet. Men Jena ville verkligen inte komma in. Elin och jag försökte i typ 30 min men hon vägrade. Så jag blev lite sne. Men vi gav upp. Sen när jag kom hem så var jag typ död. Kallt och jävligt. Åkte moppe både i onsdags och i trosdags. Sen så åkte jag till Tomas. Trodde jag skulle slockna eller något. Men tänkte träna iaf. Inget får hindra mig iaf! Men jag var tvungen och pilla på laptopen när jag kom hem även fast jag kunde slockna vilken minut som helst.

Laptopen

Idag fredag så har jag fotat lilla Josse. Riktigt kul. Vi koom på att hon passade asbra i lugg.
När vi sedan skulle gå tillbaka hem till Tomas så halkar jag mitt ute på gatan och landar rakt på knäna och händerna. Kameran slog också i asfalten. Den klarade sig dock med enbart ett litet jack i i plasten på filtret. Jag fick skruppsår på knäna. Och dom värker fortförande. Lär ju ha världens blåmärken.



Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mkt fina bilder :) hoppas du inte slog dej allt för mycket :/

2009-01-16 @ 22:17:42
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0