Pulkabacke på smalbenet


Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Oskar | foto: Jag



Hejsan alla glada!

Hoppas ni har saknat mig lite i alla fall. Har haft fullt upp under dessa juldagar och även varit sjuk som jag skrivit tidigare. har lite fotograferingar på g med.

Har varit inne i stan idag och trängdes med resten av Norrköping. Hade med mig både Tomas och Micka. Mys. Hittade bla en MIXER!

jag är typ klantigast i hela världen. Skulle gå på bussen förut och det vart ett stort mellanrum mellan snöhögen och bussen så jag halkade och landa med mitt ena smalben rakt på kanten in till bussen. samtidigt som jag slog i knät på golvet och huvudet i väggen. haha. Måste ha sätt kul ut. Så nu har jag ett blåmärke som är ca 9x5 cm och en pulkabacke (bula). Knät är blått och skarpsår. Men det är ju typiskt mig så vad ska man göra.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA oj.. stackars dig men hade jag suttit på bussen hade jag elakt nog skrattat. super tuff bild btw!

2009-12-27 @ 05:17:28
URL: http://emyl.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Riktigt, riktigt fint foto. Gjorde sig kanon i svartvitt också :)

2009-12-28 @ 12:48:49
URL: http://www.sebbesula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0