Leaving our tears behind

Just nu känner jag världens lyckorus i hela kroppen! Känner för en gångs skull att framtiden ser ljus ut. Jag blickar verkligen framåt nu. Allt som man har gått igenom i livet känns så långt bakom mig just nu. Det känns underbart. Har verkligen inte känt såhär på en evighet.

Känner på mig att 2010 kommer bli mitt år! Känns som om mycket av det jag vill kommer hända. Jag hoppas och känner att jag kommer få jobba med det jag vill. Att vi har flyttat till en lägenhet vi trivs med som man kan inreda precis som man vill. Att verkligen börja träna så man kommer någorlunda i form. Att verkligen leva livet tillsammans med den person som betyder mest, Tomas.

Ni skulle bara känna så som jag gör nu!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Liiindis

happy for you :)

2009-12-31 @ 00:25:51
URL: http://spiritofjoy.blogg.se/
Postat av: Louise

yeay, vad glad jag blir för din skull Ems <3 je´taime !

2009-12-31 @ 00:35:10
URL: http://louisemedu.blogg.se/
Postat av: Mammi

Härligt hjärtat <3

2009-12-31 @ 08:26:52
Postat av: Jill

Tack det är bra Gott Nytt 2010!

2009-12-31 @ 11:10:37
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: T

vill leva med dig med hela våra liv. du är det bästa som finns :) <3

2010-01-01 @ 14:06:33
Postat av: Anonym

Du Emma, din rubrik på detta inlägg. "Leaving our Tears behind". Kommer den möjligtvis inte ifrån låten "Angels of Clarity" med "Dead by April"? :)

Det är min favorit låt, så jag tyckte jag kände igen meningen bara. ^^

2010-01-01 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0