Andreas


Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Andreas | foto: Jag
(Märks det att jag gillar svartvita bilder?)

Var och fotade Andreas idag. Gick bättre än vad jag trodde. Tycker det är så himla svårt o fota killar. Så måste öva på de.
Någon som håller om att det är lättare att fota tjejer? Snälla Josse hjälpte till lite och jag fotade även henne.

Något har börja krångla med min kamera. Typ när jag ska ta en bild så har det ibland blivit att det stått  något liknande "error, sätt på on/off eller ta ut batteriet". Det är väldigt irriterande och det är andra gånger det händer nu när jag fotar. Det har varit så att det ibland har blivit så varje gång jag har försökt o trycka av en bild. Någon som har haft något liknande?
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Nicole tjejen som bloggar för Julia

Håller med dig killar är svåra.. Förutom barn typ

2009-12-16 @ 19:18:55
URL: http://julia.egmont.se/Nicole
Postat av: Ma

Du är jätteduktig mitt hjärta <3.

Hoppas att kameran börjar fungera som den ska och att det bara är lite "skit bakom linsen" Puss

2009-12-16 @ 20:13:18
Postat av: Emma - Foto m.m.

jaa killar är lite svårz tycker ja me. Vill me öva mer på killar. Ska fota en kille på måndag se vad vi fixar till :)



Du får visa några mer bilder du o han tog :) Förresten kan du inte fota mig nu nån dag, jag är ledig varje dag förutom måndag då :)

2009-12-16 @ 21:18:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har haft det där med error någon gång, men sen slutade det. Så gjorde ingenting. Jag fotar bara då och då, fotar inte så som du, men det har hänt iaf :) :(



Det är tråkigt när man nite vet vad det är för fel då. något galet, men på min systemkamera hände det bara en gång med som sagt.



kram

2009-12-18 @ 09:31:39
URL: http://gelepuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0