Träning

Tänkte faktiskt skriva lite här varje gång jag har tränat. Det är för min egen skull. Men ni läsr ju såklart om ni vill.

Igår så körde jag 30 min på crosstrainern och så var jag ju på bodypumpen. Har lagt på lite mer i vikt efter varje gång jag har kört. Känns riktigt bra. Hoppas på att det ger lite resultat någongång. Tänkte köra 2 pass i veckan iaf och sedan så får jag se vad det blir för träning dom andra dagarna.

Idag så följde Elin med mig och simmade. Blev bara 20 längder men vi lekte lite i äventyrsbadet med. Följde även med henne till stallet så gick med henne när hon red ut på en häst.

Ska se om jag kan åka o träna lite imorgon med. Typ köra lite kondition på crosstrainern och avsluta med några längder i bassängen. Sedan på tordag blir det bodypump igen =)




Kommer nog lite bilder från idag och från de senaste uppdragen kanske idag eller om jag lägger upp det imorgon.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, okej, jo jag och min bästa vän ska flytta ihop o hade tänkt att ta någon/några bilder på oss tillsammans att ha i lägenheten. Tycker att dina bilder är jätte fina :)

2009-08-12 @ 08:30:16
URL: http://robey.blogg.no
Postat av: Ellen

Okej! Då vet jag, jobbar igen på fredag, kikar då åt dig! :)

2009-08-12 @ 11:47:04
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0