Vår

Red ut med Elin igår. Så himla underbart det var. Jena blev lite hetsig på slutet men red lite i paddocken efteråt. Har ju inte galopperat så mkt på henne men gud vad bra det gick! Hon gick skit fint i galoppen o jag blev asglad. Skritta lite över några bommar med. Ville verkligen inte hoppa av. Solen höll på och gå ner och det kunde inte bli så mkt bättre =)

Innan jag red så satt jag på en bänk o kollade på när hästarna åt i hagen och njöt av solen. Ni som inte rider ni anar inte vad ni går miste om. Det är helt underbart och man glömmer allt dåligt för stunden och bara fokuserar på dom små hårbollarna. Och luften ska vi inte tala om!

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

vi har tyvärr inte tusselagos i gettot :O bara asfalt, och kommer det upp några blommor blir de uppätna av små svart saker. u know xD de är inte små svarta shettisar inte.

2009-04-02 @ 20:09:35
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0