Mycket att göra

Jo jag har haft en hel del att göra i helgen som va.

I fredags så var jag, Tomas, Danne och Josse på Gustavsviks badhus i Örebro. Det var nice som fan. Dock trodde vi att det skulle vara större än vad det var. Hade hittat en ny bikiniöverdel veckan innan som tur var. Helt sjukt, mina bröst måste fan växa fortf lr något. 80DD är nästan förlitet och jag har provat 80F och den satt fan bra. Usch så himla svårt att hitta bikiniöverdelar, likaså bhar med. Någon med samma problem?
Sen på kvällen åkte vi hem till Pierres mamma i Lotorp där också Elin var. Vi grillade lite krov och umgicks. Josse masserade mig och det var grymt skönt.

Lördags så firade vi min kusin Anna som fyllt 30. Min favvokusse. Tänk om man hade henne som syster. Gick bland annat o bar på hennes 5 månaders bebis. Sååååååååååå söt. Innan vi åkte dit så slingade jag även håret. Ska bli ljus nu, Ska lägga i mer när jag får lön. Wei. När vi kom hem så såg vi på film med Josse och Danne och sedan gick vi hem o sov..

Igår söndag så städade jag som ett djur. Skrubbade kök och badrum, diskade, moppade golven, dammade, plockade om lite bland saker, var och handlade, la rent  i sängen osv.  Skönt när man var klar. Försökte gå ut o gå men benen strejkade direkt. Hatar mina benhinnor.

Jätte intressant helg, jag vet!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Nilsson

Hej! Skicka gärna in en bild på din tolkning av Vårens nya förälskelser! Det är ingen tävling, utan mer en kul grej som slutar med att du får både din bild och en länkning till din blogg i ett inlägg. Läs mer om det här: http://jennifni.blogg.se/2009/april/varens-nya-foralskelser.html#comment

2009-04-20 @ 18:45:26
URL: http://jennifni.blogg.se/
Postat av: olivia

svar: tack detsamma!:)

2009-04-20 @ 20:38:30
URL: http://olivis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0