I'll keep you my dirty little secret

Vad har hänt idag då. Var på Netto handlade lite skit. Var tvungen o ta bussen hem eftersom jag hade en del o bära på. Såklart så började det ju regna nder tiden jag stog o väntade på bussen. Usch . Hatar skiten. Det som varit så fint väder o allt. Men nog pratat om det.

Tomas fyller 21 idag. Hade lovat o följa med han på hans fotbollsmatch idag men det blev inte så eftersom jag åkte o handlade ist. Sen kom hans mamma förbi o så. Vi fikade och pratade lite. Nu sitter jag här.

Känns som om jag har ungefär i miljon grejer i huvudet som jag tänker på. BLÄ säger jag på det.  Måste sluta och tänka hur jag ska planera saker och ting som ska hända om en månad.-Får ta det som jag kommer!! Måste börja tänka så. Som hur jag tex ska ta mig till ett ställe jag ska jobba på som jag inte har en aning om vart det ligger. Får ta det när den dagen närmar sig. BAAAAAAAH. Slår slint i skallen snart.

Förövrigt så är jag jättenöjd med att vara ljushårig. Vaet inte vad jag ska säga att jag har för hårfärg riktigt. Men ivland ser det ut som mörkblond o ibland ser det ljusbrunt ut. xD haha. Stört.
Nog pratat om mig, Hur mår ni allihopa? =)


Blä inga roliga bilder lägger jag upp heller. Kan någon ge mig insperation. Känner mi typ sämst! Dock har jag fått många fina kommentarer om min blogg så det är kul. Blir väldigt glad bara så ni vet det. Det är då man verkligen vill fortsätta att lägga upp bilder osv. Men som sagt, kom lite med tips vettja!

Har nog inte skrivt såhär mkt på jätte länge men nu ska jag faktiskt sluta skiva. Hoppas ni orkade läsa.

Puss o hejs!



Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Haha, jo han älskar klicket från kameran så han posar som satan när man tar fram den^^

2009-04-26 @ 21:38:54
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Tacktack ^^

Photoshop ;D Jag "sätter ihop" dom i photoshop och sparar båda som en bild. Hoppas du förstår vad jag menar

2009-04-26 @ 21:47:46
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Hej sötnos!

Du har blivit en av finalisterna i veckans blogg :)

- tyckte du förtjäna det!



Röstning;

Max en gång per dag / ip:nr

Du får rösta på din egna blogg.

Länka gärna och be folk rösta, men uppge ditt nr i röstningen.



Ha en bra dag sötnos!

2009-04-27 @ 15:24:35
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0