Söndag

Har tvättat bland annat. Lagt rent i sängen så det ska bli extra skönt o lägga sig idag.
Calle har varit här i helgen och åkte hem idag.

Har även ritat TVÅ bilder idag. Hör och häpna. Inte ritat på hundra år känns det som.

En fråga till er som har/har haft pojkvän. Brukar dom hålla på med lustiga saker?
Tomas är ju iaf lagom konstig ibland. Hans kallingar hade gått sönder så när han kommer från TVn och in till mig vid datorn så hade han slitit sönder sina kallingar och gjort dom till string. Inte så värst glamoröst direkt. Men han kan hållas med sina saker. haha.      



Pusspuss
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag klagade senast igår på Ns kallingar då det var 5 stycken hål i de! Men han upplyste mig om att det var hans jättepraktiksta klihål, så klart att de kallingarna inte kunde kastas :-S Men nu är han ju pch jobbar igen så nu kastas de HAHAHAHAHA!

2008-10-13 @ 11:17:56
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Miiicka

killar kan sina fillingar :)

2008-10-13 @ 12:14:57
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0