Lördag

Sov länge idag. Riktigt skönt, har inte gjort de på länge för att jag alltid har behövt gjort något o passa tid till. har mest varit inne och bara vilat.

Igår var det lite krök med T  o co. Kul, jag fixade lite make up o hår på Carola o på Lillemor. Sen så fick jag straffdricka som fan bara för att jag inte hade druckit något under tiden jag fixade dom. Vi gick sedan ner till ettan, sjöng med lite i låtarna och sedan gick vi hem. Fick dock stå utanför o vänta till någon granne kunde komma o öppna porten bara för att Calle är smart o inte har någon mobil på eller inloggad på msn. (msn i moblien är fan bra ibland). Men kom in tillslut o det var skönt o få lägga sig i sängen.

Vill fota, men vet inte vad, känner att kvallen på mina bilder inte håller, vet inte vad de är för fel på dom. MÖH. Se om det hjälper när jag köpt nytt objektiv.

Pusspuss
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

Joohhoo din kvalle är riktigt bra :O

säg inget annat!

2008-10-11 @ 21:12:31
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0