Fredag

Ska åka hem till pappa idag. Lilla Melle kommer vara där för att Johan och Johanna skulle iväg någonstans tror jag. Ska kolla upp mina ridkläder :)

Längtar verkligen tills imorn! Gud så kul det ska bli och börja rida igen. Helt underbart! Saknar det så mycket, Tror inte jag kan ha mina gamla ridbyxor längre, men får väl till en början ha leggings på mig.  Så det blor och fota Mellebelle idag och Pollarna imorgon.



Det löste sig iaf igår. Vi pratade med varandra efter 4 timmar, men det är smällar man får ta. 11 månader är väl inte döviktigt lixom.

Pusspuss
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

skönt att det löste sig iallafall gumman. <3

2008-10-17 @ 14:40:33
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0