Ridning och lite till

Åkte tidigt till stallet idag. Fick bli och rida i paddocken för Elin hade med sig Olle (hennes lillebror) och han red på Deulux. Var lite nervös för hade ju inte ridit där innan med Jena. Men det gick ju hur bra som helst. Vi skrittade nästan hela tiden men till slut så vågade jag att trava (låter kanske lite konstigt att jag vågade trava eftersom jag hade ridit i 12 år innan men har ju haft ett uppehåll på 3 år) men hon vill inte riktigt trava utan slänger med benen. Något jag måste öva på så hon börjar och trava ist. Men det blev väl några travsteg iaf.  Hon gjorde precis som jag ville och allt kändes så underbart. Det har bara gått bättre och bättre för varje gång så vi får väl hoppas på att vi kommer bli ett bra team. Så är på topphumör nu iaf.
Tänkte om man kunde börja rida 1-2 gånger i veckan iaf. Anna behöver ju hjälp så.

Nog pratat om hästar (förlåt). Men funderar på vad jag vill fota, har verkigen ingen insperation kvar. Den är som bortblåst. Vill verkligen komma på något kul och fota. Vill utvecklas. Men den kanske kommer vart efter. Får skylla på att det är vinter då allt är grått och tråkigt.

Jag har dom senaste veckorna dröm endast mardrömmar, det är helt sjukt. Det kan vara från att Tomas är helt besatt av mig och vill döda mig och min familj till att dom där som ska sno den där grejen från klockan i Tomb Raider håller på och ska utrota världen och jagar mig och massa till och detta började i Västervik osv. Usch det är sjukt jobbigt

men hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft iaf!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0