Blir så arg

Hatar datorer asså! Sitter och håller på och redigerar lite bilder i photoshop och sedan efter ett tag så står det "disk full" så man kan inte göra ett skit. Sen så försöker jag igen o så står det samma sak igen. ÅH! Sen var Tomas och pillade på datorn, och blev det något bättre? -NEJ! Tvärtopm, nu går det inte ens markera så som jag brukar göra. Sånt här kan reta upp mig till vansinne så för er som pratat med mig vid den här tiden och tycker att jag är skit dryg ( lr rent dum i huvuvdet) så ta inte åt er bara.
Klart slut!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: ak

Stackars sur emma då!

2008-11-23 @ 22:10:03
Postat av: Micka

Aj aj!

Ja datorer kan vara hiskligt dumma i huvudet.

LÖste det sig med headern? <3

2008-11-23 @ 22:36:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0