Trött

Det är precis vad jag är. Kunde inte somna som vanligt ,men kunde VERKLIGEN inte somna inatt asså. Låg brevid Tomas och han blev trött osv så jag gick upp och satte mig vid datorn och spelade lite RC för och bli trött. Sen när jag skulle lägga mig så hade Tomas svettat ner mitt täcke och mina kuddar. Dom var verkligen blöta. Usch så jag knuffade in honom och la mig iaf. Somnade någongång efter 05:00 och klockan ringde kl 08:00. Det var mindre kul faktiskt och gå upp. Sen kom Ulla runt 09 och livade upp stämningen. Vi drog in till stan och jag var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.

Sen när jag kom hem så kom Johanna (Tomas kusse) förbi på fika. Det var mycket trevligt faktiskt! Hoppas det blir fler gånger. Vill ha någon tjej (förutom AK) att umgås med. Men märkte verkligen när jag satte mig och fikade med henne hur trött jag egentligen var! Usch usch, men blev mycket skratt och det var kul. Behövdes faktsikt eftersom jag varit så himla sur dom senaste dagarna (fråga mig inte varöfr jag varit det).

Imorgon blir det en bra dag tror jag för jag ska till stallet, det ända som verkligen får mig att känna mig lugn i några sekunder.

Älskar dig T
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: ak

duger jag inte åt dig?!=(

2008-12-02 @ 22:58:10
Postat av: ak

duger jag inte åt dig?!=(

2008-12-02 @ 22:58:35
Postat av: Anonym

klart du duger gumman :D men skadar att inte ha fler tjejer och umgås med :D <3

2008-12-02 @ 23:02:43
Postat av: ak

förstår jag väl! kramizzz

2008-12-11 @ 09:17:26
Postat av: Anonym

vi flyttar nu i helgen =)

2008-12-12 @ 20:13:26
URL: http://monikafriberg.blgg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0