Jävla bussförare

Idag har dagen varit sådär. Åkte till stallet och som tur var så kom elins bror precis då så slapp och gå upp till stallet. Trodde du skulle vara jobbigare än va det var efteroms jag fortf är sjuk. Sen när jag skulle rida så följde Elin med och gick med Ritza. Det var helt kålsvart ute, så vi vände efter en bit och jag tänkte fortsätta rida i paddocken. Vi la uta lite bommar och så. Ville känna lite på det och det gick ju bra till en början. Sen när jag skulle börja trava så var hon jobbig (som vanligt typ förutom förra gången som gick kanon) och ville inte alls som jag ville. Sen var jag ju tvungen att gå ner till bussen. BLÄÄÄÄ säger jag bara.
Tänk dig att det ända du ser är typ ingenting (och det finns inte en ända lampa så långt ögat kan nå typ)när du går och du vet att den första km är enbart skog och att din mp3 håller på och dö närsom helst. Inte nog med det så är det vara ängar som finns restan av vägen, men då kommer det roliga.
Du har på dig tre stycken tröjer och en vinterjacka och ett par ridskor som är helt plana under och en aning förstora. Jag verkligen super powerwalka ner till bussen för att jag verkligen inte ville att min mp3 skulle dö, dock så lovade Ullsa att hon kunde ringa om den dog men iaf.
Sen när jag väl kom fram så dog min mp3 precis så det gjorde inte så mkt. Sen efter några minuter så kom bussen så jag ställde mig där och viftade med mina reflexer, men stannade bussen då? -NÄÄÄH. Jag vart så jävla irriterad.
Där stog jag utan mp3 i total mörker som en svettig knöl (efteroms jag gick jääävligt fort)som frös men hade ändå massa kläder på mig och det duggade ute. Jag ville verkligen ringa o stämma jävla fitt bussbolage. Sen så smsade jag med både Ullsa, Elin o Tomas samtidigt så förlåtom jag verkade en aning sur, för det var jag verkligen. Efter typ 30 min så kom nästa buss o den var också skitnära att åka förbi men i sista sekund så såg den mig och saktade in. Det var så himla skönt och komma på bussen.

Nu sitter jag här och väntar på pannkakorna som Tomas steker. Skönt att han ville duscha med mig när vi kom hem.

Idag är det den 16:e, allså 1 år och 1 månad med min lilla plutt. ILY <3
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: jossan

fin bloggen blev :)

2008-12-16 @ 22:13:52
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineskullman
Postat av: jossan

fin fint :)

2008-12-16 @ 22:33:04
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineskullman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0