Underbar respons!

Har varit riktigt graviddepp den senaste tiden men något som har piggat upp en hel del är att jag fått sådan härlig respons på de bilder jag har tagit. Här har jag bla två spontana citat av de två senaste som jag har fotat (bilder kommer) : 
 
- " Vi är jättenöjda med bilderna. Du är riktigt duktig!! Vi kommer garanterat kontakta dig igen i framtiden när vi vill fota Nilo eller något annat"
 
- " Guuuuuuud va fina !!!!! Du är ju så himla duktig! Jag dör :):) Alla är superfina !!! Tack tack tack. Åh du skit i hemtjänsten du måste starta fotofirma ;)"
 
Ja, hur glad blir man inte av sådan respons?
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt hjärtat <3 :)

2012-10-17 @ 19:02:03
Postat av: angelie

Du är verkligen super duktig.. du har fotat sibel som nyfödd..hennes dop.. nör hon är äldre och nu ska du fota den lilla/lille igen nör den väl e ute och både ni o vi har landat i all bebis yra :D

2012-10-17 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0