By night


Canon EOS 400D + canon 50 mm | foto: Jag

Jag har verkligen inget att göra. Har inga vänner att umgås med. Allt känns så bra..inte.

Var och jobbade idag och det var riktigt kämpigt för att jag hade sån träningsvärk från bodypumpen igår ville bara hem.

Här kommer en färsk bild som jag tog för ca 10 min sen. Gick utanför dörren så knäppte lite bilder vid vägen. Ingen rolig bild men ska öva lite mer på detta någon annan dag.

Det är förövrigt oktober nu. Usch säger jag bara. Det är kallt och det blir mörkt sjukt tidigt. Jag diggar det inte i alla fall. Men jag ska väl försöka sluta gnälla som jag brukar göra.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: F i a .

sjukt snygg bild!

2009-10-04 @ 04:37:55
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: Hobbyfotograf Erica Pettersson

Jätteläcker bild!

Och jag förstår precis hur du känner angående oktober och mörkret. Jag känner likadant! Kan knappt vänta tills nästa sommar :D

2009-10-05 @ 00:52:12
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0