Fototävling!


Jag berättade ju att jag skulle ha en fototävling om det var några som visade intresse för det . Nu var det några som var intresserade så nu har du med en blogg/hemsida chans att vara med.

Tema;
-Valfritt

Hur gör jag?;
-Maila en valfri bild som du har tagit till min mail: [email protected]
-Förutom den bifogade bilden ska det stå namn, ålder,bloggadress och varför du valde bilden.

Regler;
-Bilden måste vara tagen av dig
-Får var redigerad
-Bilden får inte ha varit med i någon annan fototävling
-Det ända du behöver göra är att skriva i ett valfritt inlägg i din blogg att du är med i tävlingen men ingen bild behövs.
-Bidraget ska finns på min mail senast fredagen den 20/11 kl 23:59.

Pris;
-Vinnaren får länkning + bild visad i min meny tills nästa tävling. (Om denna tävling går så pass bra)

Så nu hoppas jag på många bidrag från er där ute!

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, allt bra med dig idag?

Ha en bra Tisdag! ;D

2009-11-17 @ 12:08:46
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Moa

kul med tävling :D jag skickar in bild imorgon ;)

2009-11-17 @ 17:58:47
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0