"Det där är grill och det där är dill"

Ja, undrar hur många gånger jag har sagt grill och dill idag. haha. Gick jätte bra idag (enligt mig själv) folk kom som huliganer och ville smaka pringles-chipsen. När jag var tillbaka från min lunchrast på 30 min så var det helt tomt i båda "skålarna". Men sålde mycket iaf. Det var bra. Man får så ont i fötterna. blä. Men nu när jag är hemma hos Tomas igen ( har varit hos pappa hela veckan) så känns det ändå okej. Towe jobbade ju också idag men hon hade en aning mycket mer och göra för hon hade både nudlar och kyckling att fixa iordning.

Så himla skönt med fredag, löning. Gud så underbart.

Btw så lever inte Ritza längre. Hon avlivades idag. För er som inte vet vad jag snackar om så är det en häst.  RIP <3
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Ulla

RIP:(

2009-01-24 @ 00:05:47
URL: http://ullispullis.blogg.se/
Postat av: Emma

åh tack så mkt, va glad ja blir :)

ja de stämmer bra de dagsljus, men har även satt upp en lampa som står på golvet med ja alltså lamopan är som en softbox bara att de e en vanlig lampa med vitt på haha svårt o förklara vet inte va sånna lampor kallas :P



2009-01-24 @ 11:57:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0