Vissa tider kommer ej tillbaka

Satt och kollade igenom skivan med bilderna från då när jag hade praktik på NT. (norrköpings tidningen) Kommer ihåg denna gång så jävla väl. Följde med på en match mellan IFK och Trelleborg. Det var sjukt kallt och jag hade bara en tunn vårjacka på mig. Tillslut så hade mina fingrar frysit till is så jag kände inte när jag tröck på avtryckaren men i slutändan var det fett värt var ända minut. Fick den övre bilden på första sidan och den undre var på ett uppslag i tidningen. Gud vad jag saknar tiden när jag hade praktik där! Sjukt mycket faktiskt. Vissa stunder önskar man kom tillbaka men det gör dom ej tyvärr.

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0