Blir så förbannad ibland

Killar kan vara så förbannat störande. Ni hör aldrig av er om ni bestämmer saker utan man får luska ut det på något annat sätt. Ni frågar alltid om allting. Ni frågar om man är sur var tionde minut.Ni är slöa som aldrig orkar göra något. Om ni ska göra något  gör ni allt i sista sekunden. Ni bryr er bara om era jävla spel. Ibland undrar man om ni kommer från en annan planet tamme fan!


Förutom att jag har varit irriterad idag så har jag och mamma varit på rusta. Hittade en såndär pensel man använder för att pensla formar med osv och självhäftande krokar. Fick även tre gråa mattor av mamma.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Micka

och killar som säger att brudar är svåra? :P

haha de har inte heller några manualer.

2009-02-26 @ 19:44:54
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killar är definitivt från en annan planet:)

2009-02-26 @ 19:47:27
URL: http://ullispullis.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo men att killar är från en annan planet är ju allmänt känt ju. det är ju det som gör de så förbannat roliga :-D Utom på måndagar (kl 6)när de ska iväg och jobba möjligen. Då är de fan inte roliga på en punkt, iaf inte om JAG inte ska upp och jobba... Annars är det ju roligare att skratta åt de (särskillt när de misslyckas på tv/data spelet, ingen idé att vara sur. det fattar de ju ändå inte :-S

2009-02-27 @ 10:23:44
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: jossan

annan planet var det ja :)

2009-02-27 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0