Söndag

Åh, söndag, härliga söndag. Myspys imorse . Love u <3

Ullared

Var ju i Ullared igår. Ska väl berätta lite om det. Åkte kl 02.00 och var framme kl 06.20 och jag hade inte sovit sen natten till fredagen. Det var redan kö på typ 200 meter när vi ställde oss då. Jag såg väl ganska ytvaken ut. Kom där i tältmjukisar o tälttröja, vissa såg ut som om de skulle på 50års kalas. Herregud lixom.
Men sen när vi väl var inne så var det ganska lugnt, men sen framåt lunch så var det så jävla packat där inne. Jag började tappa humör ( vissa vet hur jag blir) o villa bara skrika på alla jävla själviska idioter som tror de var ensamma där. Hade ont i fötterna och smönbrist (Y). Men sen så var jag så övertrött så det blev som de blev. När vi åt så pratade jag o AK lite väl snuskiga saker i kön och gubben framför oss trodde väl vi var ett par jävla idioter för han kollade bak exakt hela tiden.
Vi åkte väl hem runt 14.30 lr något. Jonas satt och vinglade på vägen hem när han körde. Var tvungen o stanna ett par gånger för han var så trött så han kunde rök och dricka energidryck.
Det jag fick med mig hem från REDULLA var;
Fem par strumpor, fyra par kallingar, mjukisbrallor, leggings, barnolja, barndräckt, vantar, två par ridstrumpor, två handkrämer, hårnålar, hårgrejs, duschkräm, ramar, vaser, strumpbyxor, deo, nagelfilar, t-shirt, dubbeldusch, åtta ansiktsmaskar, skrubb, godis och så var det väl något mer som jag inte kommer på på rak arm.



Pusspuss
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0