En svartvit bild på Siri


Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Siri | foto: Jag

Gud så seg jag är på att lägga upp bilder här. Vill bli mer kreativ! Fota mer, ha mer idéer osv. Eller jag har lite idéer men svårt och hitta modeller och så när alla är så upptagna. Vill även förnya min utrustning. När jag försöker fota natur eller småsaker så känner jag mig så dålig, men ska försöka öva mer på de.

Måste göra något med designen med. Inte tala om profilbilden! Se om jag gör något idag.

Ge mig tips, idéer, komplimagner, ja ös in med vad ni tycker och tänker.

P U S S
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Åhh så fint barnporträtt :)

2010-10-11 @ 23:22:28
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: karin

åh vilken fin bild! men du har retucherat ögenon på tok förmycket:(

2010-10-14 @ 23:01:13
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0