Blondinbella

Jag har läst igenom lite bloggar och jag förstår inte riktigt hysterin över att "Blondinbella" ska vara med i Lets dance. Visst hon verkar väl vara en go tjej, men iaf. Hon är bara en "vanlig" människa. Tycker det är lite mer "fränare" om dom väljer folk somär lite mer är udda. Typ som Laila och Magnus som håller på med helt andra saker än dans. Men detta är bara min åsik och folk får tycka vad dom vill!
Må den bästa dansaren vinna!


Bild tagen från google
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Håller med dig fullt. Magnus Samuelsson for president säger jag bara. Mest för han är grymt stor och skulle inte vilja möta honom i en gränd en mörk kväll:P

2009-01-10 @ 23:35:31
URL: http://ullispullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0